Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

σηκωσε το το τιμημενο

Κυριακη 15/2 Πεντελη. καμια 200 αρια ανθρωποι μαζευτηκαμε για τον 1ο αγωνα μιας νεας σειρας αγωνων του Athens Mountain Cup. ειχα αποφασισει ότι αν δεν εφευγα για ορειβασια αυτο το σ/κ θα ετρεχα σε αυτο τον αγωνα. ηθελα να τρεξω ενα γρηγορο αγωνα να δω πως παει το ποδι και δεν το μετάνοιωσα καθολου που εχασα ενα πιθανο long run. ειχα να τρεξω σε αγωνα απο το vft τον Οκτώβριο και μου ειχε λειψει η χαρούμενη ατμοσφαιρα. και η αληθεια ειναι οτι παρα το κρυο η ατμοσφαιρα ηταν πολυ ζεστή και χαρηκα που ξαναβρεθηκα με πολλους αγαπημενους φιλους δρομεις.
συν τοις αλλοις μου πηγε και ο αγωνας πολυ καλα. η διαδρομή δεν ηταν ιδιαιτερα απαιτητικη και μονο η λασπη κατα τοπους εδινε καποιο περιπετειωδη τονο. η εναρξη μου ηρθε λιγο ξαφνικη καθως αστειευόμασταν μεταξυ μας οταν ακουσα ενα 5-4-3-2-1 παμε. ξεκινησαμε όλοι μαζι αλλα δεν υπηρξε υπερβολικος συνωστισμος. σιγα - σιγα αρχισα να ανοιγω και να περναω κοσμο. η ξεκουραση μαλλον μου ειχε κανει καλο. στην ανηφορα εφτασα το φιλο μου τον Δημητρη (Roudi). συνεχισα δυνατα αν και ειχα αρχισει να κουραζομαι. στη μεγαλη ταβερσα ετρεχα με τον Σπυρο τον Σπυροπουλο και λιγο πιο μπροστα ηταν ο Μαριος ο Καγιοπουλος. σχεδον μαζι οι τρεις μας μπηκαμε στο τελευταιο 1,5 κλμ ασφαλτινης κατηφορας. εκει φοβηθηκα για το γονατο μου αλλα παροτι πηγα πολυ δυνατα δεν με ενοχλησε καθολου. τερματισαμε με πολυμικρη διαφορα πρωτα εγω μετα ο Μαριος και μετα ο Σπυρος. ειπιαμε και φαγαμε απο το ωραιο μπουφε της διοργανωσης και μετα απο ωρα και απο ενα αστειο του Σωτηρη του Κωνσταντελου καταλαβα οτι θα ημουνα και στην απονομη ως τριτος. ετσι απεκτησα το πρωτο μου κυπελλο!!! εχω δει πολλα δωματια, ακομα και παιδικα, φορτωμένα με κυπελα αλλα φαινεται ποτε δεν ειναι αργα για το πρωτο. ο Σωτηρης, ο Stan, εγώ και το "τιμημενο"

ηταν τελικα ενα ομορφο χειμωνιατικο πρωινο, παρεα με πολλους καλους φιλους.


εχω κανει ατελείωτα χιλιόμετρα παρέα με αυτόν τον τύπο με το μυστήριο γυαλί. Δημητρης Γερμακόπουλος




ο Γιαννης "καμενο μυαλο" και "θριαμβευτής της Οίτης"
παρεα με τον
Μιχαλη Χαραλαμπιδη
Φωτο: Σωτήρης Κωνσταντελος απο www.runningnews.gr

2 σχόλια:

  1. Πολλα συγχαρητηρια , και οπως το πας θα σε καμαρωσουμε με πολλα ακομα κυπελλα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα, δεν ετοιμαζω και προθηκη ακομα. τα δικα σου παντως σιγουρα δεν προκειται να τα φτασω φιλε μου. να ειμαστε καλα να το ευχαριστιόμαστε. ποτε θα τρεξουμε παρεα? παει πολυς καιρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή