Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

ξεκούραση και προσδιορισμός στόχων

σημερα πηγα για λιγο ποδηλατο στον Υμηττο. τιποτα ιδιαιτερο, 15χλμ.αλλα ήταν η πρωτη γυμναστικη που εκανα αυτες τις 3 εβδομαδες μετα το Mont Blanc. με το που γυρισα το εριξα στην ξεκουραση και το φαγητο. δεν εχω τρεξει ουτε 1 χλμ. Σκεφτομουνα για λιγο κολυμπι αλλά μία λογω καιρου και μια λογω ενος κρυώματος ουτε αυτο εκανα . Δικαιολογίες στην πραγματικότητα για ξαπλα. σημερα συναντησα ενα συναθλητη που προπονειται για το rout και πρεπει να πω οτι ζηλεψα λιγο. Αλλα δεν πειραζει. Ξεκουραση ηταν αυτο που χρειαζόμουνα πάνω από όλα. οχι οτι ενοιωθα χαλια μετα τον αγωνα. η αποκατασταση ήρθε ανέλπιστα γρηγορα. θεωρω όμως οτι το σωμα μου δεν εχει φτασει ακομα σε αυτο το επιπεδο ωστε να κανει συνεχόμενους μεγαλους αγωνες. ισως με τον καιρο το επιχειρησω και αυτο. Ηταν αναγκαια εξαλλου και η ψυχολογικη ξεκουραση απο εναν αγωνα που ηταν συνεχεια στο μυαλο μου το προηγούμενο διάστημα.
Εδωσα λοιπον αυτην την περιοδο στον εαυτο μου την ευκαιρια να ξεκουραστει ωστε να αρχισει και πιο νωρις η προετοιμασια για τη νεα περίοδο. που μας φερνει στο ερωτημα: ποιοι θα ειναι οι στοχοι της επομενης χρονιας; το vft περυσι και το utmb εφετος ηταν δυο ξεκαθαροι στοχοι που ειχαν μπει στο μυαλο μου καιρο πριν. τωρα βρισκομαι σε ενα μικρο προβληματισμό. σαφως και θα ηθελα να κυνηγησω μια βελτιωση των επιδοσεων σε αγωνες που ηδη εχω παει. ενα μαραθωνιο κατω απο 3 ωρες που δεν κυνηγησα τελικα εφετος ή ισως τον Olympus Marathon κατω απο 6 ωρες που δεν ειναι μακρυα απο το φετινο μου χρονο. αυτο που ψαχνω όμως ειναι ενας νεος αγωνας που θα με ιντρικαρει και θα με σπρωξει να βελτιωσω ακομα περισσοτερο τον εαυτο μου όπως εγινε και εφετος. εχω καταλαβει οτι το ultra trail ειναι αυτο που με συγκινει περισσοτερο.ο αεθλιος δρομος ήταν μια αρχικη σκεψη. ειναι σιγουρα ultra αλλα οχι πολυ trail. υπαρχουν ακομα πολλοί αγωνες στο εξωτερικο που θα ηθελα να δοκιμασω.
το καλο ειναι ότι ειναι ακομα νωρις και εχω ακομα πολυ χρονο να αποφασισω.
και αρκετο χρονο να ξεκουραστω.
αν και με τρωνε τα ποδια μου τελευταία...

8 σχόλια:

  1. Νικολα ειμαι ο Δημητρης που πετυχες στο βουνο σημερα.Επισκεπτομαι συχνα τη σελιδα σου.Μαθαινω
    απο τις εμπειριες αλλων συναθλητων που δοκιμαζουν
    τα ορια τους.Συνεχισε να γραφεις.
    Σχετικα με το σακιδιο που φοραγα,αν και δεν εχω τρεξει παραπανω απο τρεις ωρες με αυτο δεν μου παρουσιασε καποιο προβλημα ακομα και στα πιο γρηγορα κοματια(συγκαματα κτλπ)
    Ελπιζω να τα ξαναπουμε στο βουνο η σε καποιο αγωνα
    Καλα και πολλα χιλιομετρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σου Δημητρη και ευχαριστω.
    καλη τυχη στο Rout. σε ειδα πολυ δυνατο εχθες με καλο ρυθμο.
    υπομονη και επιμονη και θα τα πας πολυ καλά.
    καλη δυναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκέφτεσε σε κάποια φάση αγώνες σε etape στυλ des Sables;
    Για τον Αέθλιο και γω το σκεφτόμουνα αλλά νομίζω πως δεν έχουν βγάλει ακόμη ποροκύρηξη για φέτος. Είναι πιστεύω από τους ωραίους ultra αγώνες της Ελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γενικα η ερημος με ιντριγκαρει και με γοητευει πολυ οποτε ναι σκεφτομαι το Marathon des Sables ή κατι αναλογο και το εχω κοιταξει κιολας. αν ηταν και πιο προσιτος οικονομικα ισως να ειχα βαλει ηδη πλωρη. για Αεθλιο περιμενω και εγω προκυρηξη και πιθανοτατα θα το δοκιμασω το 2010.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως το Marathon des Sables είναι αρκετά τσιμπημένο, μόνο με χορηγία πάει κάποιος εκεί. Πιστεύω ότι και στην Ελλάδα υπάρχουν τέτοιες ευκαιρείες αλλά θέλουν αρκετό ψάξιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Geia sou Niko,
    Perito na sou po oti kai ego den mporo na dialekso enan megalo stoxo gia tou xronou.Exo apofasisei na kano enan megalo agona sto exoteriko kathe xrono.mexri stigmis skeftome gia ton agona sto Maroko to TOUBKAL race,125km kai +9000.Tha pane kai merikoi ellines fetos kai pisteyo na mas enimerosoune sxetika me ton agona.Eine pantos arketa prositos kai sta km kai sta oikonomika.Mia alli trelli mou skepsi einai to SOLOKUMBHU RACE tou Dawa Sherpa ton oktomvrio,13 meres 340km,kostos gyro sta 3000euro alla perilamvanei programa me diamoni kai fagito gia 21 meres!Tha paei o kalofyris tou xronou kai an ftiaxtei kamia parea apo Ellines tha to skefto arketa sovara!Gia UTMB ksana pantos den to vlepo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σου Γιαννη,
    και εγω καπως ετσι τα ειχα στο μυαλο μου για εναν αγωνα στο εξωτερικο καθε χρονο. αλλα δεν ειναι ευκολο στη δουλεια μου να κανονιζω απο νωρις τις αδειες και ιδαιτερα εκτος καλοκαιριου, οποτε μπερδευεται λιγο το πραγμα. για Μαροκο το σκεφτομαι και εγω (ειναι η μονη μπροσουρα που εμεινε απο τις τοσες που μας μοιρασαν στην εκθεση στη Γαλλια). Νεπαλ θελω να ξαναπαω αλλα νομιζω οτι προτιμω αν εχω τοσο καιρο να κανω ενα γερο trekking ισως και με καμια κορυφη!!! παροτι προτιμω καθε χρονο να δοκιμαζω κατι καινουριο δεν εχω αποκλεισει και το UTMB ξανα γιατι υπαρχει ενδιαφερον απο καλους φιλους. εχουμε ακομα χρονο για αποφασεις αλλα καλο ειναι να τα συζηταμε αυτα γιατι ετσι προκυπτουν οι καλες παρεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νίκο η ξεκούραση είναι πολύ σημαντική, μην το μετανιώνεις. Και εγώ (για τα δικά μου μέτρα) νιώθω ότι χρειάζομαι ξεκούραση. Μετά τον ΟΜ δεν έχω κόψει σχεδόν καθόλου. Θα πρέπει να το κάνω όμως μετά το Rodopi-42 και τον Χ.Ενιπέα, έτσι ώστε να ξεκινήσω φρέσκος με την νέα χρονιά, όπου στόχοι είναι ο Κένταυρος, ο ΟΜ και στο πίσω μέρος του μυαλού μου είναι το CCC... Από αγώνες για ρίξε μια ματιά και σε κάτι πάλι στην περιοχή αλλά αρκετά διαφορετικό: Gore-Tex Transalpine Run, με 8 διαφορετικά ετάπ, σε ομάδες των 2 (άρα πρέπει να βρεις ταίρι ... στα μέτρα σου!) αρχές Σεπτέμβρη. Για μένα είναι ότι καλύτερο έχω δει για trail αγώνα. www.transalpine-run.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή