Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

επιστροφη στη δραση

Για καποιο λογο η περυσινη μεγαλη ξεκουραση μετα το Mont Blanc δεν φανηκε να μου βγαινει σε καλο με πολλους τραυματισμους μολις ξεκινησα το τρεξιμο. Προφανως δεν εφταιγε η ξεκουραση αλλα τα χιλιομετρα ολης της χρονιας αλλα οπως και να εχει για εφετος αποφασισα μικροτερη ξεκουραση. 2-3 εβδομαδες και ενδιαμεσα εκανα και ενα ελαχιστο  jogging για να μη... σκουριαζουν τα ποδια. Εδω και λιγες εβδομαδες εχω ξεκινησει σιγα σιγα παλι τις προπονησεις. Ο Υυμηττος ηταν υπεροχος το τελευταιο διαστημα με τον καλο καιρο και τωρα ειμαι ετοιμος για ομορφες εξορμησεις αυτο το σ/κ  μεσα στα πρωτα χιονια.
Αυτο που μενει ακομα ανοιχτο ειναι οι στοχοι για το 2011. Θα ηθελα οπως εχω ξαναγραψει να μπορω να πηγαινω σε ενα μεγαλο αγωνα στο εξωτερικο καθε χρονο (και εκει ειναι πολλοι οι υποψηφιοι και ονειρεμενοι στοχοι) αλλα εφετος μαλλον θα αναγκαστω να μαζευτω καπως οικονομικα. Οποτε πιθανοτατα μενουμε Ελλαδα με τους γνωστους αγαπημενους αγωνες εκτος και αν προκυψει κανενα...Σπαρταθλο που εχει αρχισει να τριγυριζει στο μυαλο μου, μετα απο την εντονη προτροπη πολλων φιλων. 240 χιλιομετρα ΑΣΦΑΛΤΟΥ μου φανταζει αυτη τη στιγμη σαν εφιαλτης αλλα αν το δουλεψω λιγο με το ...μυαλο ισως παρω τελικα τη μεγαλη αποφαση. Προς το παρον απολαυστικο τρεξιμο χωρις στοχους.

1 σχόλιο:

  1. επειδη γυριζει και στο δικο μου μην το σκευτεσαι πολυ!
    Θελω να ερθω να κανω το 100αρι στα Μεγαρα τελος Φλεβαρη για προκριση αλλα το κακο ειναι οτι δεν τρεξω εδω και εβδομαδες!!!(εγω ειμουν γρρρ...)

    Βαγγελης

    ΑπάντησηΔιαγραφή