Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Τελευταια προκληση (για εφετος ... μαλλον)

Στο πλαισιακι, δεξια στο σαϊτ, με τους αγωνες του 2010  απο νωρις ειχα βαλει και το Rout. Αν με ρώταγε καποιος στο 100ο χιλιομετρο του αγωνα στα Πυρηναια αν τελικα θα δηλωνα σε αυτον τον αγωνα πιθανοτατα δεν θα του απαντουσα καθολου ευγενικα, στην καλυτερη θα ημουν απολυτα αρνητικός. Ο καλος, όμως τερματισμος και η γρηγορη (ελπιζω οχι φαινομενικα) αποκατασταση μου εβαλε ξανα "κακες" ιδεες στο μυαλο και τελικα δεν αντισταθηκα να δηλωσω στον πρωτο ορεινο αγωνα 100 μιλιων στην Ελλαδα.
Υπεροχη περιοχη, οπως θυμαμαι απο το Vft το 2008 και μια νεα προκληση  καθως μπορει να μην εχει τις ... ατελειωτες ανηφορες και κατηφορες των Αλπεων και των Πυρηναιων αλλα εχει καποια ιδιαιτερα στοιχεια περιπετειας. Βασικοτερο ειναι οι λιγοι σταθμοι, μολις 6, σε ολοκληρο τον αγωνα. Ειναι ακομα η μεγαλη απομόνωση του αθλητη καθως συμμετεχουν λιγοι αθλητες οι οποίοι γρηγορα θα διασκορπιστουν ενω δεν υπαρχουν, σχεδον καθολου, κατοικημενοι οικισμοι στη διαδρομη. Στην περιοχη υπαρχουν αρκουδες και λυκοι, ενω ερητηματικο ειναι και ο καιρος καθως ειναι πολυ μεγαλη η πιθανοτητα βροχής αυτήν την εποχη.
Ως προς τις λιγες στασεις υπαρχει το θετικο της υπαρξης πολλων νερων στην περιοχη. Ελπίζω οτι θα καταφερω να τα εκμεταλλευτω γιατι δεν σκοπευω να κουβαλαω τεραστιες ποσοτητες νερου πάνω μου. Θα χρειαστουν βεβαια επαρκεις ποσοτητες σε ενεργειακα σκευασματα αλλα αυτα εχουν μικροτερο ογκο και βαρος. Η απομονωση δεν νομιζω να με επηρεασει πολυ. Εχω κανει πολλες μοναχικες προπονησεις, πολλες απο αυτες βραδινες και νομιζω εχω την ψυχολογια να αντιμετωπισω τετοιες καταστασεις ενω δεν θεωρω πραγματικη απειλη τα ζωα του δασους φτανει να μην ... γαυγίζουν. Τα δυο θεματα που με προβληματιζουν καπως ειναι ο καιρος και κατα πόσο το σωμα μου ειναι ετοιμο να αντιμετωπισει την αποσταση τοσο συντομα μετα απο εναν αναλογο αγωνα. Για τον καιρο μπορω μονο να ελπιζω και να εχω τον καταλληλο ρουχισμο. Τώρα ως προς το αν θα αντεξει  το σωμα ειναι το μεγαλο στοιχημα. Επειδη πολυ γκρινια εχω ριξει εφετος  πρεπει να παραδεχτω οτι μεχρι στιγμη νιωθω πολυ καλα μετα τα Πυρηναια. Τολμω να πω (με φοβο μην διαψευστω πικρα) καλυτερα απο οτι εχω νιωσει  ολη τη χρονια. Οι περισσοτερες απο τις προπονησεις τον τελευταιο καιρο ηταν πραγματικη απόλαυση και συνηθως γρηγοροτερες και πιο ανετες απο οτι περιμενα. Πριν δυο περιπου εβδομαδες ενιωσα στο φορτε και συνεχιζω να νιωθω ωραια. Το στοιχημα ομως ειναι πως θα νιωθω μετα τα 60 πρωτα χιλιομετρα και κατα πόσο θα βγει κουραση απο τον προηγουμενο αγωνα και σε πιο βαθμο. Ειναι και αυτο ενα απο τα αινιγματα που θα κανουν τον αγωνα μου ενδιαφεροντα...ελπιζω.

7 σχόλια:

  1. Νίκο, γερά! καλό αγώνα να έχουμε φίλε μου και να είμαστε υγιείς...με βάση τα δεδομένα που πολύ σωστά περιέγραψες, νομίζω ότι το ROUT 100 miler ίσως και να είναι το δυσκολότερο 100άρι πανευρωπαικά αυτήν τη στιγμή. Αν όχι το δυσκολότερο, σίγουρα στα 2-3 πιο...εξοντωτικά!

    τα λέμε στην Ροδόπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε Δημητρη,
    ελπιζω να εχουμε εναν ομορφο αγωνα.
    ευχομαι μονο να ειναι λιγοτερο ...εξοντωτικό απο οτι πιστευεις γιατι δεν ξερω αν εχω ετοιμαστει για ενα...repetition των Πυρηναιων :-)
    ως προς τον καιρο απο οτι φαινεται δεν τη γλιτωνουμε τη βροχη. Μεχρι τωρα εχω σταθει πολυ τυχερος στους δυσκολους αγωνες ως προς τον καιρο με αποκορυφωμα το φετινο τελειο καιρο στα Πυρηναια οταν στις Αλπεις ολοι ξερετε τι γινοταν:-(
    Καποια στιγμη όμως νομοτελειακα θα ερθει και η ωρα μου να κανω...το παπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΙΚΟ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ? ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΥΓΙΗΣ. ΕΓΩ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΩ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ "ΚΡΙΤΗΡΙΑ" ΤΟΥ OLYMPUS MARATHON, ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΩ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΠΕΡΙΣΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΗΚΕ,ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΩ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ. ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΦΕΤΟΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΚΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΓΟΝΑΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΠΟΤΟΜΗ TRAIL ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ (ΠΙΣΤΕΥΩ...). ΤΑ ΛΕΜΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Γιαννη,
    μια χαρα ειμαι εγω, σε μια εβδομαδα δεν ξερω :-).
    Πιθανοτατα θα τα πουμε στην κλασικη μια και λεω να κατεβω εστω και...τουριστικα.
    Για olympus Marathon, κοιταξε να διαλεξεις 2-3 αγωνες με αρκετους πόντους και μαλλον θα φτασει. Ο ενιπεας ειναι καλη περιπτωση αν προλαβαινεις να ετοιμαστεις μεχρι αρχες Δεκεμβριου. το ιδιο και ο Παρνασσος που εχει και πιο βατη διαδρομη. εχει παντως πια πολλους αγωνες να διαλεξεις.
    καλες προπονησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οταν λες χαλαρα στην Κλασσικη τι ενοεις...
    Θα ερθεις παρεα .... νορμαλ θα παω και εγω.
    Α! ελαβες τα μυνηματα τα ξαναστειλα.
    Καλημερα
    Βαγγελης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο λαος σου περιμενει την περιγραφη του αγωνα (σου), εκτος αν εκτος απο τα ποδια εχουν πιαστει και τα χερια σου :-) ...

    Μανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ψηνεται Μανο μου, ψηνεται. λογω δουλειας το εχω βαλει σε...χαμηλη φωτια. εχει μπει στο φουρνο παντως :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή